نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آپارتمان نوساز تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
  • آشفتگی بازار تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
  • آشنایی تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
  • آمیخته های بازاریابی آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]

ا

  • اثربخشی تبلیغات اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
  • اثربخشی تبلیغات تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
  • ایران الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
  • ارزش­ های مصرف ­کننده خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 59-82]
  • ارزش درک شده تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
  • ارزش معاملاتی ادراک شده بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرف‌کننده و خرده‌فروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
  • استراتژی توسعه دانش تبیین و ارزیابی استراتژی‌های کسب و کار دانشی و استراتژی‌های توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
  • استراتژی کسب و کار تبیین و ارزیابی استراتژی‌های کسب و کار دانشی و استراتژی‌های توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
  • اعتماد بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرف‌کننده و خرده‌فروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
  • افراد مشهور تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
  • الگو الگوی انتخاب دفتر خدمات مسافرتی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 83-107]
  • الگوریتم بهینه‌سازی کلونی مورچگان تبیین الگوی خوشه‌بندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]
  • الگوریتم‌های فراابتکاری تبیین الگوی خوشه‌بندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]
  • الگوهای کسب ‌و کار تبیین الگوهای جهانی‌شدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
  • انتخاب الگوی انتخاب دفتر خدمات مسافرتی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 83-107]
  • انعطاف­پذیری ارزیابی انعطاف‌پذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]

ب

  • بازاریابی سبز بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
  • بازاریابی مالی آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]
  • بخش‌بندی بازار تبیین الگوی خوشه‌بندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]
  • بندر خشک آسیب شناسی پیاده‌سازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
  • بورس اوراق بهادار آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]

پ

  • پوشاک ورزشی الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]

ت

  • تبلیغات اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
  • تحلیل پوششی‌داده­ها ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
  • تحلیل سبد خرید بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]
  • تربیت بدنی ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
  • تصویر فروشگاه بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرف‌کننده و خرده‌فروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
  • تعالی عملیات تبیین و ارزیابی استراتژی‌های کسب و کار دانشی و استراتژی‌های توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
  • تهد مدیریت ارشد بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
  • توانمندی کارکنان تبیین و ارزیابی استراتژی‌های کسب و کار دانشی و استراتژی‌های توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
  • توسعه محصول جدید مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]

ج

  • جذابیت تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
  • جهانی‌شدن تبیین الگوهای جهانی‌شدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
  • جهان‌وطنی تبیین الگوهای جهانی‌شدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]

ح

خ

  • خراسان شمالی تأثیرپذیری ادراک موانع توسعه صادرات منطقه‌ای از خصایص صادرکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 165-184]
  • خرید برخط خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 59-82]
  • خرید سبز بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
  • خوشه‌بندی بازار تبیین الگوی خوشه‌بندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]

د

  • داده­کاوی بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]
  • دانشگاه آزاد ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
  • درگیری ­ذهنی مخاطب اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
  • درهم فرورفتگی فرهنگی تبیین الگوهای جهانی‌شدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
  • دفتر خدمات مسافرتی الگوی انتخاب دفتر خدمات مسافرتی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 83-107]
  • دلبستگی احساسی بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرف‌کننده و خرده‌فروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
  • دلفی آسیب شناسی پیاده‌سازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
  • دیمتل آسیب شناسی پیاده‌سازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
  • دورکاری دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]
  • دوست داشتنی بودن تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]

ر

  • راهکارهای توسعه صادرات تأثیرپذیری ادراک موانع توسعه صادرات منطقه‌ای از خصایص صادرکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 165-184]
  • رفتار مصرف­ کننده اینترنتی خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 59-82]
  • روستا الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]

ز

  • زنجیره تأمین ارزیابی انعطاف‌پذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
  • زندگی روزمره تبیین الگوهای جهانی‌شدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]

س

  • سازمان یادگیرنده تبیین و ارزیابی استراتژی‌های کسب و کار دانشی و استراتژی‌های توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
  • سبک زندگی الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]
  • سبک زندگی تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
  • سروکوال ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]

ش

  • شرکت­های بیمه ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
  • شهر الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]

ص

  • صنعت بانک‌داری مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]

ظ

  • ظرفیت جذب تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]

ع

  • عملکرد سازمانی مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
  • عملکرد سازمانی دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]
  • عملکرد شرکت تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
  • عملکرد محصول جدید مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
  • عوامل موثر بر سبک زندگی تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]

ف

  • فرسودگی شغلی دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]
  • فرهنگ دانش‌آفرینی تبیین و ارزیابی استراتژی‌های کسب و کار دانشی و استراتژی‌های توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
  • فوتبال الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]

ق

  • قصد خرید تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
  • قصد خرید بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرف‌کننده و خرده‌فروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
  • قواعد وابستگی بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]

ک

  • کاشی و سرامیک ایران ارزیابی انعطاف‌پذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
  • کالای ایرانی الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]
  • کیفیت خدمات آموزشی ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
  • کیفیت رابطه تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
  • کیفیت زندگی دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]

گ

  • گرایش کارآفرینی تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
  • گردشگران داخلی الگوی انتخاب دفتر خدمات مسافرتی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 83-107]

م

  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]
  • مدیریت دانش بازاریابی مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
  • مدل آیدای ارتقاء­یافته اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
  • مدل­سازی معادلات ساختاری مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
  • مدل معادلات ساختاری بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
  • مدل معادلات ساختاری تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرف‌کننده و خرده‌فروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
  • مشابهت فرد مشهور و مخاطب تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
  • مشارکت مشتری مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
  • مصرف تبیین الگوهای جهانی‌شدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
  • مصرف الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]
  • معادلات ساختاری مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
  • معادلات ساختاری(SEM) ارزیابی انعطاف‌پذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
  • مناطق پشت ساحلی آسیب شناسی پیاده‌سازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
  • موانع توسعه صادرات تأثیرپذیری ادراک موانع توسعه صادرات منطقه‌ای از خصایص صادرکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 165-184]

ن

  • نام تجاری الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
  • نام و نشان تجاری ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]

و

  • وفاداری تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
  • وفاداری الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]