آ
-
آپارتمان نوساز
تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
-
آشفتگی بازار
تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
-
آشنایی
تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
-
آمیخته های بازاریابی
آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]
ا
-
اثربخشی تبلیغات
اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
-
اثربخشی تبلیغات
تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
-
ایران
الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
-
ارزش های مصرف کننده
خریدهای اینترنتی و ارزش مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 59-82]
-
ارزش درک شده
تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
-
ارزش معاملاتی ادراک شده
بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرفکننده و خردهفروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
-
استراتژی توسعه دانش
تبیین و ارزیابی استراتژیهای کسب و کار دانشی و استراتژیهای توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
-
استراتژی کسب و کار
تبیین و ارزیابی استراتژیهای کسب و کار دانشی و استراتژیهای توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
-
اعتماد
بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرفکننده و خردهفروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
-
افراد مشهور
تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
-
الگو
الگوی انتخاب دفتر خدمات مسافرتی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 83-107]
-
الگوریتم بهینهسازی کلونی مورچگان
تبیین الگوی خوشهبندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]
-
الگوریتمهای فراابتکاری
تبیین الگوی خوشهبندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]
-
الگوهای کسب و کار
تبیین الگوهای جهانیشدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
-
انتخاب
الگوی انتخاب دفتر خدمات مسافرتی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 83-107]
-
انعطافپذیری
ارزیابی انعطافپذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
ب
-
بازاریابی سبز
بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
-
بازاریابی مالی
آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]
-
بخشبندی بازار
تبیین الگوی خوشهبندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]
-
بندر خشک
آسیب شناسی پیادهسازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
-
بورس اوراق بهادار
آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 233-283]
پ
-
پوشاک ورزشی
الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
ت
-
تبلیغات
اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
-
تحلیل پوششیدادهها
ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
-
تحلیل سبد خرید
بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاههای زنجیرهای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]
-
تربیت بدنی
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکدههای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
-
تصویر فروشگاه
بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرفکننده و خردهفروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
-
تعالی عملیات
تبیین و ارزیابی استراتژیهای کسب و کار دانشی و استراتژیهای توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
-
تهد مدیریت ارشد
بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
-
توانمندی کارکنان
تبیین و ارزیابی استراتژیهای کسب و کار دانشی و استراتژیهای توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
-
توسعه محصول جدید
مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
ج
-
جذابیت
تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
-
جهانیشدن
تبیین الگوهای جهانیشدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
-
جهانوطنی
تبیین الگوهای جهانیشدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
ح
-
حداقل مربعات جزئی (PLS)
ارزیابی انعطافپذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
-
حمل و نقل با چند وسیله نقلیه
آسیب شناسی پیادهسازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
خ
-
خراسان شمالی
تأثیرپذیری ادراک موانع توسعه صادرات منطقهای از خصایص صادرکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 165-184]
-
خرید برخط
خریدهای اینترنتی و ارزش مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 59-82]
-
خرید سبز
بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
-
خوشهبندی بازار
تبیین الگوی خوشهبندی بازار هدف [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 17-36]
د
-
دادهکاوی
بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاههای زنجیرهای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]
-
دانشگاه آزاد
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکدههای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
-
درگیری ذهنی مخاطب
اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
-
درهم فرورفتگی فرهنگی
تبیین الگوهای جهانیشدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
-
دفتر خدمات مسافرتی
الگوی انتخاب دفتر خدمات مسافرتی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 83-107]
-
دلبستگی احساسی
بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرفکننده و خردهفروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
-
دلفی
آسیب شناسی پیادهسازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
-
دیمتل
آسیب شناسی پیادهسازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
-
دورکاری
دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]
-
دوست داشتنی بودن
تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
ر
-
راهکارهای توسعه صادرات
تأثیرپذیری ادراک موانع توسعه صادرات منطقهای از خصایص صادرکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 165-184]
-
رفتار مصرف کننده اینترنتی
خریدهای اینترنتی و ارزش مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 59-82]
-
روستا
الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]
ز
-
زنجیره تأمین
ارزیابی انعطافپذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
-
زندگی روزمره
تبیین الگوهای جهانیشدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
س
-
سازمان یادگیرنده
تبیین و ارزیابی استراتژیهای کسب و کار دانشی و استراتژیهای توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
-
سبک زندگی
الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]
-
سبک زندگی
تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
-
سروکوال
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکدههای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
ش
-
شرکتهای بیمه
ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
-
شهر
الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]
ص
-
صنعت بانکداری
مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
ظ
-
ظرفیت جذب
تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
ع
-
عملکرد سازمانی
مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
-
عملکرد سازمانی
دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]
-
عملکرد شرکت
تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
-
عملکرد محصول جدید
مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
-
عوامل موثر بر سبک زندگی
تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
ف
-
فرسودگی شغلی
دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]
-
فرهنگ دانشآفرینی
تبیین و ارزیابی استراتژیهای کسب و کار دانشی و استراتژیهای توسعه دانش [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 211-232]
-
فوتبال
الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
ق
-
قصد خرید
تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
-
قصد خرید
بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرفکننده و خردهفروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
-
قواعد وابستگی
بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاههای زنجیرهای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]
ک
-
کاشی و سرامیک ایران
ارزیابی انعطافپذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
-
کالای ایرانی
الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]
-
کیفیت خدمات آموزشی
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکدههای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 99-120]
-
کیفیت رابطه
تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
-
کیفیت زندگی
دورکاری و ارتقای عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 141-159]
گ
-
گرایش کارآفرینی
تاثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد کسب و کار منتج از ظرفیت جذب و آشفتگی بازار [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 109-131]
-
گردشگران داخلی
الگوی انتخاب دفتر خدمات مسافرتی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 83-107]
م
-
مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاههای زنجیرهای [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 161-184]
-
مدیریت دانش بازاریابی
مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
-
مدل آیدای ارتقاءیافته
اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 185-209]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
-
مدل معادلات ساختاری
بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 59-78]
-
مدل معادلات ساختاری
تأثیرپذیری قصد خرید از سبک زندگی [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 133-163]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
بررسی تأثیر دلبستگی احساسی بین مصرفکننده و خردهفروشی بر قصد خرید [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 39-58]
-
مشابهت فرد مشهور و مخاطب
تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 185-209]
-
مشارکت مشتری
مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 121-140]
-
مصرف
تبیین الگوهای جهانیشدن، مصرف و زندگی روزمره [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 265-301]
-
مصرف
الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 1-20]
-
معادلات ساختاری
مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 79-98]
-
معادلات ساختاری(SEM)
ارزیابی انعطافپذیری اجزای زنجیره تأمین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 241-264]
-
مناطق پشت ساحلی
آسیب شناسی پیادهسازی بندر خشک در ایران [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 211-239]
-
موانع توسعه صادرات
تأثیرپذیری ادراک موانع توسعه صادرات منطقهای از خصایص صادرکنندگان [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 165-184]
ن
-
نام تجاری
الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
-
نام و نشان تجاری
ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 37-58]
و
-
وفاداری
تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور [دوره 8، شماره 15، 1395، صفحه 21-38]
-
وفاداری
الگوی وفاداری بازیکنان فوتبال به نام تجاری پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 16، 1395، صفحه 1-15]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد